Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KOCIOLKOWO.PL
§ 1. Postanowienia ogólne
-
Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym http://kociolkowo.pl/ prowadzony jest przez firmę Basco 1 B.Pęczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Bieruniu (43-150), ul. Oświęcimska 302, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000120062, nr NIP: 6460326048, nr REGON: 271564110, nr telefonu (32) 217 36 77, adres e-mail: basco@basco.pl.
-
Regulamin określa zasady sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem internetowym http://kociolkowo.pl/ (zwanego dalej „Sklep Internetowy”) oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Basco 1 B.Pęczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Bieruniu (zwaną dalej „Sprzedawcą”).
-
Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu Internetowego prowadzi sprzedaż urządzeń techniki grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej oraz części i akcesoriów do nich, dostępnych w aktualnym asortymencie Sklepu Internetowego (zwanych dalej „Towarem”).
-
Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.
§ 2. Usługi świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego
-
Do korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, dostęp do poczty elektronicznej (e-mail)oraz włączone pliki cookies.
-
Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem, w tym do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
Sprzedawca informuje, że z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet związane są szczególne zagrożenia w postaci możliwości pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Zaleca się Klientom podjęcie odpowiednich środków technicznych, które zminimalizują zagrożenia, na przykład stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
-
Za pośrednictwem Sklepu Internetowego świadczone są nieodpłatnie następujące usługi drogą elektroniczną:
-
możliwość składania zamówień na Towary dostępne w aktualnym asortymencie Sklepu Internetowego – umowa o świadczenie usługi zawierana jest z chwilą dodania przez Klienta pierwszego towaru do Koszyka w Sklepie Internetowym i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem lub zaprzestania jego składania przez Klienta.
-
prowadzenie indywidualnego Konta Klienta – usługa jest dostępna po dokonaniu rejestracji na stronie internetowej Sklepu Internetowego, w tym celu Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny na stronie Sklepu Internetowego podając dane niezbędne do logowania (e-mail i hasło) oraz swoje dane osobowe i kontaktowe (imię i nazwisko/nazwa, ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo), a następnie kliknąć na przycisk „Utwórz konto”. Umowa zawierana jest z chwilą otrzymania przez Klienta na adres poczty elektronicznej potwierdzenia rejestracji Konta przez Sprzedawcę. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn, poprzez przesłanie Sprzedawcy stosownego oświadczenia w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@basco.pl lub pisemnie na adres: Basco 1 B.Pęczkowski i Wspólnik Spółka Jawna, ul. Oświęcimska 302, 43-150 Bieruniu.
-
-
Sprzedawca informuje, że stosuje pliki typu Cookies. Sprzedawca używa informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Klientowi zmianę ustawień dotyczących cookies.
-
Reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklep Internetowy Klient może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@basco.pl lub pisemnie na adres: Basco 1 B.Pęczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Oświęcimska 302, 43-150 Bieruniu. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Odpowiedź na Reklamację Usługodawca przekaże Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
§ 3. Zawarcie umowy
-
Informacje o Towarach podane na stronie Sklepu Internetowego mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
-
Klient składa Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego ofertę nabycia Towarów dostępnych w aktualnym asortymencie Sklepu Internetowego (zwaną dalej: „Zamówieniem”).
-
Zamówienia mogą być składane dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Realizacja zamówień złożonych w dniu roboczym od poniedziałku do piątku do godziny 12:00 rozpoczyna się tego samego dnia. Realizacja zamówień złożonych w innym terminie rozpoczyna się w najbliższym dniu roboczym.
-
Składanie Zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego możliwe jest po założeniu Konta w Sklepie Internetowym (zarejestrowaniu się na Stronie Internetowej) albo bez założenia Konta podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia.
-
W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego, Klient dodaje wybrany Towar do koszyka, a następnie podejmuje kolejne czynności techniczne w oparciu o informacje wyświetlane na stronie Sklepu Internetowego, w tym dokonuje wyboru sposobu dostawy Towaru i płatności, wypełnia formularz zamówienia, ma możliwość zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu a następnie kończy procedurę składania Zamówienia klikając na przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
-
Na początku procedury składania Zamówienia Sprzedawca informuje Klienta o ograniczeniach dotyczących dostawy Towaru oraz akceptowalnych sposobach płatności.
-
Przed zakończeniem procedury składania Zamówienia, w podsumowaniu Zamówienia, Klient jest informowany o warunkach zawarcia umowy, w tym łącznej cenie zamówionych Towarów wraz z podatkami oraz kosztami dostawy i innymi kosztami jakie jest zobowiązany ponieść Klient, sposobie i terminie dostawy oraz płatności.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przesyła na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej (e-mail) potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, w którym wskazuje rodzaj i ilość zamówionego Towaru, łączną cenę Towaru i innych kosztów, sposób, termin i miejsce dostawy, sposób i termin płatności wraz z załącznikiem w postaci niniejszego Regulaminu.
-
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, o którym mowa w § 3 ust. 8 Regulaminu.
-
Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w § 3 ust. 8 Regulaminu.
§ 4. Cena i dodatkowe koszty oraz metody płatności
-
Ceny Towarów podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego są cenami brutto (powiększonymi o podatek od towarów i usług według obowiązujących stawek) podawanymi w złotych polskich.
-
Ceny towarów nie zawierają:
-
-
kosztów dostawy, które zależą m.in. od wybranego przez Klienta sposobu jej realizacji, wybranego sposobu płatności oraz sumarycznej wagi danego zamówienia,
-
kosztów płatności za pośrednictwem serwisów payu.pl oraz dotpay.pl.
-
-
Klient otrzymuje informację o całkowitej kwocie do zapłaty, w tym łącznej cenie zamówionych Towarów wraz z podatkami oraz kosztami dostawy i innymi kosztami obciążającymi Klienta, przed zakończeniem procedury składania Zamówienia przez Klienta w podsumowaniu zamówienia.
-
Do każdego zamówionego Towaru wystawiany jest, zgodnie z wyborem Klienta dokonanym w trakcie składania Zamówienia, paragon fiskalny lub faktura VAT, które wydawane są Klientowi wraz z Towarem.
-
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
-
przelewem na konto bankowe Sprzedawcy : ING Bank Śląski S.A. Nr rachunku: 80 1050 1399 1000 0090 3244 7360
-
za pobraniem przy odbiorze towaru płatne przedstawicielowi firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę do Klienta,
-
za pośrednictwem serwisu payu.pl – obsługę płatności wykonuje PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444,
-
za pośrednictwem serwisu dotpay.pl - obsługę płatności wykonuje Dotpay S.A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, REGON 240770255, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000296790, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 4.000.000,00 złotych, kapitale opłaconym 4.000.000,00 złotych.
-
Sprzedający nie pobiera dodatkowych opłat za skorzystanie przez Klienta z jednej z form płatności wskazanych powyżej, ponad opłaty ponoszone przez Sprzedającego.
-
Sprzedawca informuje Klienta o terminie płatności przed zakończeniem procedury składania Zamówienia przez Klienta w podsumowaniu zamówienia.
§ 5. Dostawa
-
Dostawa Towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu Internetowego dostępna jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Klient ma do wyboru następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru:
-
za pośrednictwem firmy kurierskiej - przesyłką kurierską po przedpłacie lub za pobraniem,
-
odbiór osobisty w salonie Sprzedawcy Bieruniu /43-150/, przy ul. Oświęcimskiej 302, od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 16:30.
-
Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna.
-
Odbiór osobisty Towaru w salonie Sprzedawcy przez Klienta jest bezpłatny, a zapewnienie gotowości towaru do odbioru następuje w terminach określonych jak dla dostawy.
-
Sprzedawca informuje Klienta o terminie i kosztach dostawy na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zakończeniem procedury składania Zamówienia przez Klienta w podsumowaniu zamówienia.
-
Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta liczy się w następujący sposób:
-
w przypadku płatności przelewem oraz za pośrednictwem serwisów payu.pl oraz dotpay.pl - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
-
w przypadku płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
§ 6. Prawo odstąpienia od umowy
-
Klient będący konsumentem (zwany dalej „Konsument”), zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.), który zawarł umowę sprzedaży Towaru za pośrednictwem Sklepu Internetowego, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
-
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru wygasa po upływie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
-
Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy (Basco 1 B.Pęczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Bieruniu (43-150), ul. Oświęcimska 302, nr telefonu (32) 217 36 77, adres e-mail: basco@basco.pl) jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
-
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia Towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
Zwrot płatności dokonywany jest przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
W związku ze skorzystaniem z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego Konsument ma obowiązek odesłać lub przekazać Towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy na adres: Basco 1 B.Pęczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Bieruniu (43-150), ul. Oświęcimska 302. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
-
Konsument w związku ze skorzystaniem z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
-
Sprzedawca informuje, że prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym w stosunku do umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§ 7. Warunki rękojmi i gwarancji oraz procedura reklamacyjna
-
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Klientowi Towarów wolnych od wad.
-
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, jeżeli 0Towar ma wadę fizyczną lub prawną.
-
Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane Towary. Sprzedawane urządzenia techniki grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej objęte są gwarancją producenta. Zasady realizacji uprawnień z tytułu gwarancji, w tym procedurę gwarancyjną, określa dokument gwarancji producenta wydawany wraz z przedmiotem umowy. Reklamacje wynikające z gwarancji winny być kierowane bezpośrednio do producenta.
-
Reklamacje wynikające z rękojmi Klient może składać Sprzedawcy w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@basco.pl lub pisemnie na adres: Basco 1 B.Pęczkowski i Wspólnikcy Spółka Jawna, ul. Oświęcimska 302, 43-150 Bieruniu.
-
W reklamacji sugeruje się podać datę ujawnienia wady, datę zakupu Towaru, dokładny opis wady oraz adres zwrotny i telefon Klienta, załączając kserokopię dowodu zakupu lub innego dowodu potwierdzającego zakup.
-
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. O rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta na papierze lub innym trwałym nośniku.
§ 8. Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe przekazane przez Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.), w celu realizacji umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej oraz w przypadku wyrażenie zgody przez Klienta, w celach marketingowo-promocyjnych.
-
Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich usunięcia, wprowadzenia zmian lub zaprzestania ich przetwarzania.
-
Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy i określenia jej stron uniemożliwia złożenie Zamówienia.
§ 9. Postanowienia końcowe
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem internetowym http://kociolkowo.pl/ w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
-
Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich między konsumentami i przedsiębiorcami (unijna platforma ODR).
-
Sprzedawca informuje, że nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, chyba że obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
-
Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.
-
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Klienta.
Data aktualizacji: 2021-04-29 13:57:00