FAQ - Najczęscięj zadawane pytania
1) Czy aby dokonać zakupu w sklepie należy założyć konto?
2) Czy sklep rozysła informacje handlowe na konta email podane podczas składania zamówienia?
3) Co zrobić gdy nie dostane potwierdzenia złożonego zamówienia?
4) Czy muszę potwierdzać każde zamówienie?>
Odpowiedzi:
1) Aby dokonac zakupu nie trzeba zakładać konta w sklepie, można dokonać zakupu jednorazowego podając wszystkie dane potrzebne do realizacji zamówienia oraz adres email, na który zostanie wysłana prośba o potwierdzenie złożenia zamówenia. W przypadku użytkowników zarejestrowanych nie ma konieczności potwierdzania złożenia zamówienia.
2) Rozumiejąc ilość oraz jakość otrzymywanych informacji handlowych przez każdego z użytkowników internetu, nasz sklep ogranicza się do wysyłania ankiet poprzez serwisy Opineo.pl oraz Ceneo.pl, jak również informacje o konkursach ale tylko do użytkowników, którzy mogą potecjalnie wziąść w nich udział.
3) Jeżeli złożyli Państwo zamówienie, a nie dostali potwierdzenia jego zamówienia w ciągu kilku godzin, prawdopodobną przyczyną jest podany błędny adres email. Prosimy wtedy o kontakt z obsługą sklepu. Potwierdzenia ze sklepu wysyłane są automatycznie po złożeniu zamówienia, czas ich otrzymania na skrzynkę pocztową podaną podczas składania zamówienia zależy wyłącznie od serwisu obsługującego skrzynki pocztowe.
4) Jedynie klienci jednorazowi zobligowani są do potwierdzenia każdego składanego zamówienia poprzez kliknięcie w link podany w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
2) Czy sklep rozysła informacje handlowe na konta email podane podczas składania zamówienia?
3) Co zrobić gdy nie dostane potwierdzenia złożonego zamówienia?
4) Czy muszę potwierdzać każde zamówienie?>
Odpowiedzi:
1) Aby dokonac zakupu nie trzeba zakładać konta w sklepie, można dokonać zakupu jednorazowego podając wszystkie dane potrzebne do realizacji zamówienia oraz adres email, na który zostanie wysłana prośba o potwierdzenie złożenia zamówenia. W przypadku użytkowników zarejestrowanych nie ma konieczności potwierdzania złożenia zamówienia.
2) Rozumiejąc ilość oraz jakość otrzymywanych informacji handlowych przez każdego z użytkowników internetu, nasz sklep ogranicza się do wysyłania ankiet poprzez serwisy Opineo.pl oraz Ceneo.pl, jak również informacje o konkursach ale tylko do użytkowników, którzy mogą potecjalnie wziąść w nich udział.
3) Jeżeli złożyli Państwo zamówienie, a nie dostali potwierdzenia jego zamówienia w ciągu kilku godzin, prawdopodobną przyczyną jest podany błędny adres email. Prosimy wtedy o kontakt z obsługą sklepu. Potwierdzenia ze sklepu wysyłane są automatycznie po złożeniu zamówienia, czas ich otrzymania na skrzynkę pocztową podaną podczas składania zamówienia zależy wyłącznie od serwisu obsługującego skrzynki pocztowe.
4) Jedynie klienci jednorazowi zobligowani są do potwierdzenia każdego składanego zamówienia poprzez kliknięcie w link podany w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.